اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اکران ده فیلم‌ در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در ایلام

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: ده فیلم‌ در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با پایتخت در ایلام اکران خواهد شد.

اکران ده فیلم‌ در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در ایلام

عبدالحسین رحمتی معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با پایتخت در ایلام نیز اکران خواهد شد.

وی افزود: براساس تفاهم نامه‌ای که با دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر منعقد شده است، حداقل ده فیلم در سه سانس در سالن سینما فرهنگ ایلام اکران خواهند شد.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: لیست فیلم‌های منتخب قابل اکران، زمان‌بندی نمایش آن در ایلام هنوز مشخص نشده و پس از اعلام نهایی از سوی دبیرخانه جشنواره فیلم فجر، به صورت رسمی از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز اعلام خواهد شد.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این برنامه ایجاد فضای اکران فیلم‌های فاخر ملی در استان‌ها و بهره‌مندی اقشار مختلف و علاقمندان به حوزه فیلم و ایجاد فضای سینمایی است.

رحمتی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این برنامه ایجاد فضای اکران فیلم‌های فاخر ملی در استان‌ها و بهره مندی اقشار مختلف و علاقمندان به حوزه فیلم و ایجاد فضای سینمایی است.

به گفته وی، امسال برنامه اکران فیلم‌ها در مراکز استان‌ها از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه انجام  می‌شود. 

انتهای پیام /970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول